hemma.
2011-07-11 / 21:44:09 / Allmänt

Hemma efter nästan 2 veckor med min Älskling! ♥
Efter att han skadade tummen har vi bara tagit det lugnt och nästan inte gjort något alls :)
Vi har varit på bio, Var i Norrköping på och satt och lyssnade på lite musik på kvällen , på lördagen åkte vi också till Valdermasvik på nåt där, träffade några av hans kompisar och lite så :)

Hemma själv nu, har min lilla jusin här som ska sova här o vara barnvakt hela dagen i morgon!
Måste även städa och träna i veckan ! På söndag åker vi till Öland! :)
Längtar! ♥

Nu ska jag väl gå och titta på tv för mamma vägrar hjälpa mig med o färga mitt hår nu .. så får väl vänta med det då!

Bye! ♥♥

1 Kommentarer
Agnes:

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).



SKRIVET DEN: 2011-07-12 KL: 16:48:56 URL: http://djurförsäkring.net



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: