Miss u!
2011-06-07 / 21:30:08 / Allmänt

Länge sedan jag skriv igen !

Men har haft en underbar helg med massa trevligt folk :)
Dock hände ju lite olyckor när vi fiskade ! tur att det finns mostrar och mosters man som är ambulansförare och sjuksköterskor! ;)

Efter helgen följde jag med Älskling hem och sov där tills måndagen :) sedan började ju hans student vecka .. ;)
nu sitter jag här och väntar på att han ska komma hem så vi hinner prata en stund :)
försöker att inte störa så mycket när han är med sina kompisar !:) Men det är svårt när jag saknar honom så mycket redan med?! ♥

Idag var vi hos vår Mentor Edgar :) han bjöd hem hela vår klass och vi grillade,snacka en massa , och vissa badade i hans pool! riktigt mysigt ställe! :)

Har även äntligen hittat en klänning som jag ska på Viktors studentfest! :) vit rätt lång spets kläning :) kanske kommer upp en bild! ..
Har även köpt en liten present till honom ;) kan inte skriva vad ifall han kollar här! :o ;) ♥

Aja nu ska ja inte skriva så mycket mer för jag ska gå o duscha :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: