2 mars 2011
2011-03-02 / 21:10:06 / Allmänt

kör på en gammal bild!

Dagen: Praktik från ca kl 7.00-14.00. Sedan åkte jag hem och hjälpte lillebror med mat, för sedan hade han hockey träning.När pappa kom hem ville viktor (lillebror) att pappa också skulle åka skridskor innan hans träning. Då bestämde jag mig lite fort att jag oxå kan hänga med och åka lite för blev ingen träning idag för har så ont i huvet idag igen ! :(
Men att åka skridskor var kul ! det var så länge sedan så kommer väl ha träningsvärk efter det med!

Jag lovar att jag ska bli bättre på att ta bilder och lägga upp fler och mera saker här på bloggen! :)

Nu har jag iallafall gjort mig i ordning för att sova, ligger redan i sängen och skriver ;)
Imorgon ska jag nog försöka att hinna med att plugga lite.. skriva klart lite läxor som måste in!
Och träna ska jag hinna med ! så nu är det bäst att jag sover ! nattinatti allihopa! :) ♥

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: