TRÖTT!
2011-03-20 / 14:43:47 / Allmänt

En bild på mig och Mamma Från lillebrors cup i Forshaga!

Igår var vi på cup i Hallsberg.Jag visste inte om jag skulle följa med för det var så tidigt på morgonen, men vad gör man inte för sin lillebror som blir glad när man följer med ;) ?

När vi åkte därifrån ringde Maria och ville att jag skulle komma och vara med henne och hennes kompisar, ( vi firade henne för hon fyller snart år! )

så det blev sent på kvällen med ..
Så idag när Viktor har sin sista hockey cup tog jag faktiskt sovmorgon ! ;)
Mamma kom och hämtade mig lite senare så jag fick se en match iallafall, men orkade inte vara kvar så pappa fick skjutsa hem mig så nu sitter ja här ;)!

Jag har även lovat att jag ska laga mat tills dom kommer hem sen :)
Nu blir det att vila så får vi se om jag orkar träna eller gå ut en sväng sen! :)

EN sak till..

Jag ÄLSKAR vårvädret!!! :)


1 Kommentarer
matilda:

hej, jag tänkte tipsa dig om en sida där du kan tjäna lätt tjänade pengar. Det kan Te.x va att du ska trycka på en gilla knapp på facebook så får du 25 kr, hur lätt är inte det lixom. Nu får du 20 kr när du går med också, Jag kör på att värva vänner, funkar grymt bra ! Bli medlem du också, http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24299



kram matilda :)



SKRIVET DEN: 2011-03-20 KL: 16:59:41



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: