Soooova!
2011-08-10 / 22:36:12 / Allmänt

Äntligen är jag hemma i min egna säng!! så skönt! men blir inte många dagar här hemma för i helgen åker jag till min pojkvän igen :)


När vi kom hem var jag för en gångskull duktig o packa upp allt på en gång! känder faktiskt skönt o ha de gjort annars blir väskan bara ståendes där :)
Sen kom min saknade älskling hit en stund! men var ju förtåss tvungen o åka hem efter som han ska upp o joobba i morgon stackaren :( ♥♥

I morgon tänkte jag fixa lite hemma o städa o lägga upp bilder som jag lovat här på bloggen!
Kommer även bilder från Stockholm i Finland :) !!

Men nu blir det sängen ! gotnatt allihop! ♥

1 Kommentarer
tilda:

Hade ingen aning om att Stockholm finns i Finland också ;)



SKRIVET DEN: 2011-08-10 KL: 23:50:53 URL: http://tildalinnea.devote.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: