sent igen ..
2011-02-28 / 21:12:41 / Allmänt


Jahopp.. Mu har jag varit riktigt dålig på att lägga upp, ja som lovade , ajaj.
Men jag har inte gjort så mycket heller, i går var jag och mamma på gympa. Det var riktigt jobbigt och jag har träningsvärk idag ! :)
Idag var det ju då måndag igen och nu är jag ju frisk så det var bara att gå upp och gå till praktiken :) och det är fortfarande inte kul.. får ont i ryggen och knät,men men sista veckan nu ! Efter praktiken åkte jag in till Norrköping för att göra ett syn test ! men tro det eller ej , jag behöver inte mina glasögon!!! :):)
men jag ska ändå köpa ett par för att ha när jag sitter mycket vid datan eller läser :)
hmm vad skaj ag annars berätta.. efter Norrköpings besöket kollade jag på lillebrors hockey träning och handlade med mamma, JAg köpte nytt värmeskydd till håret, och det kan behövas så som jag plattar mitt hår hela tiden !
Men nu är klockan redan mycket och jag som tänkt sova tidigt efter som jag ska upp tidigt och sedan träna med Elina.. Men men nu blir det sängen !
NattiNatti!! ♥

1 Kommentarer
Maria:

Fy på dig Sanna som inte bloggat. :O Haha. ;) Härligt att du inte behöver glasisarna längre. Fast du passar i glasögon. ^^



SKRIVET DEN: 2011-03-01 KL: 16:11:26 URL: http://mharya.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: