Glad!
2011-06-19 / 19:03:20 / Allmänt

Heeeejsan  :) hur har ni det ? :D

Idag har det varit riktigt dåligt väder.. Men då bestämde vi oss för att åka in till stan och köpa lite skor! :)
Jag fick ett par svarta converse! och ett par nya springskor efter som jag fick skavsår av mina gamla :(

pappa och jag har oxå börjat kolla på nåt nytt abonemang, tycker det är lite dryt att betala 300 kr i månaden..
Har hittat ett abonemang där man kan få med en Iphone 4 ! ;) 229 kr i månaden i ett halvår , sedan 319 kr i månaden ! :O
Blir ju inte så farligt om pappa o mamma går med på att dela upp betalningen ;) så jag kan betala hälften ! ;)
Det skulle ju inte vara fel :))

Nu ska jag gå och duscha sen äta och sova! :)

Ha de bra ! :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: