studentkläder (:
2011-06-17 / 22:17:14 / Allmänt

Fullt upp hela veckan! :)
Första veckan på jobbet och det var verkligen kul! :)
Dagis o små barn är lite min grej ;)
Litejobbigt blev det när min lilla kusin Petter blev ledsen för att jag skulle gå hem utan honom .. men men han kom ju och hälsa på oss på kvällen sen :D ! ♥

Annars har jag börjat på att städa i mitt rum.. men känns som om det aldrig blir klart, men men :)

I morgon åker vi nog ut till husvagnen ett tag , och så kanske ja ska träffa Elina med :)
Annars saknar jag min älskling ganska så mycket! ♥
Han kommer ju hem på Tisdag så då ska jag nog åka dit då! Hoppas det går snabbt! ♥

nu ska jag lägga in lite bilder på datorn från mobilen tränkte jag ;)

Här kommer också bilder på vad jag hade på mig på min pojkväns student! :) ♥




Älskar dig! ♥♥

1 Kommentarer
Hanna:

NI är så himla fina tillsammans! :D Väldigt trevlig kille du hittat Sanna! :) And you deserve him!



SKRIVET DEN: 2011-08-05 KL: 07:08:41 URL: http://litetkakmonster.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: