Har hänt så mycket senaste tiden!
2011-03-11 / 15:11:54 / Allmänt

Hej!
nu var det ett bra tag sedan jag skrev! Det har hänt så mycket så har inte orkat eller kunnat skriva.

i tisdags var jag ju och köpte glasögon, vet inte om jag komemr använda dem så mycket men iallafall om jag sitter vid datorn :)
Efter det åkte vi hem och sedan åkte vi och skulle kolla hockey match. Men när vi satt där fick jag så ont i bröstkorgen vid hjärtat, mamma blev orolig så vi fick åka ner till sjukan, men där sa dom att dom snart skulle stänga och om man hade ont i bröstkorgen vid hjärtat åkte man INTE egen bil utan tog ambulans på en gång, så jag fick åka ambulans till norrköping och de tog flera EKG tester och blodprov men det visade ingenting så jag fick åka hem. Men var inte helle förens 3 halv fyra på natten.
Onsdagen var jag väldigt trött men tog mig till skolan iallafall, fast lite senare, så blev bara spanska med Elina och Marcus.
Torsdagen blev också till att vila, handla med mamma och sedan vara med Maria ett tag.
Nu är det Fredag och vi ska åka till forshaga på hockeycup. min lillebror ska spela, det blir en trevlig helg på ett vandrarhem med alla hockey föräldrar!
Fast det betyder också att jag inte kommer kunna skriva så mycket här heller.. Men gör de så fort ja får tid!




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: