Mycket o göra!
2011-03-18 / 19:12:31 / Allmänt

Hej!
Nu har jag varit och handlat med mamma och pappa. Mamma lagar mat och jag sitter här och pluggar. Känner mig riktigt duktig faktiskt ;) har gjort klart alla uppgifterna som vi skulle vara klara med och har även gjort klart dom som jag ligger efter med!
Jag skulle ha varit med Viktor idag men blev itne så efter som jag hjälpte mamma och handla och jag känner mig så otroligt trött, skulle kunna gå o sova nu på en gång! Och så behövde jag ju bli klar med dessa uppgifter med .. "/.
Igår var jag ju i stan med Ina :) !
Jag köpte 2 tröjor och en bh! bilder kommer upp på dom snart!

I morgon ska jag nog åka till Halsberg och kolla på lillebrors sista hockey cup! Ingen förstår varför jag följer med men jag tycker faktiskt det är ganska kul ! :)
Om inte det ska jag fira maria efter som hon fyller år snart! :)

laater ! ♥


1 Kommentarer
Fröken Svår:

Yeah, han uppskattar garanterat att du hänger med!

Min lillebror spelar också hockey.

Men jag är riktigt dålig på att åka med och titta^^



SKRIVET DEN: 2011-03-18 KL: 20:10:29 URL: http://biancalagerlof.bloggplatsen.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: