Seg dag..
2011-03-05 / 19:28:59 / Allmänt

Dålig uppdatering idag med, inte bra :)
Idag har jag (som jag skriev igår) inte fått någon sovmorgon utan vaknade vid 8 av att lillebror och hans kompis var vakna. Så jag låg kvar i sängen tills 10 och då började mamma ropa att jag skulle upp o inte sova hela dagen ... jag som varit vaken sen 8.
När jag kom ner kom min moster hennes man och min lille kusin :) Så jag lekte med honom nästan hela dagen :)
När det bara var jag, mamma och lilla Petter var hemma hos oss fick mamma för sig att hon skulle kolla på massa videor från när vi var små! hahahah det var rätt kul o se ;) ( pappa , mikko och lillebror åkte till biltema, och moster hem o hängde tvätt ;))

När dom åkte var jag rätt trött på att bara sitta hemma så blev att dra ut och gå en sväng med Elina :) länge sedan man sågs så mycket att prata om ;)
Nu sitter jag här igen och är inte så jätte glad på mina föräldrar, så blir at spendera kvällen på mitt rum med hög musik och godis ;)

laaater!♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: