Hemma, och nu en kväll framför tvn!
2011-02-23 / 18:01:35 / Allmänt

Hemma efter en natt hos mormor o morfar med kusinerna!
Blev att vara ute o grilla och åka skidor :). Men inte så mycket skidor för min del för det tyckte inte mitt knä om ..
Men nu ska jag nog gå och duscha och göra mig i ordning för en hemma kväll, ska krypa ner framför tvn med lillebror och hoppas att han går med på att byta kanal från en massa dåligt barnpogram :)
Hade ju varit gått med lite godis..men jag har bestämt mig för att vara duktig och sluta med sådant! Ska ta lite frukt istället!

Det kanske kommer lite bilder sen från vår ute dag :) får se om jag orkar fixa det ;)

1 Kommentarer
Maria:

Låter mysigt. :D Barnprogram är ju bra! :O Haha. Duktig Sanna som äter frukt istället. :D Jag är stolt!

Kramar från Maria



SKRIVET DEN: 2011-02-24 KL: 12:12:25 URL: http://mharya.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: