Myskläder på!
2011-02-25 / 20:40:00 / Allmänt

Idag har jag som sagt mått bättre, men nu börjar det igen .. alla tankar.. men jag tror att jag är rädd för att bli så sårad igen och att det är därför jag tänker på allt och även att jag inte vågar känna efter igen , men men jag klarar väl av det snart med antar jag. Just nu har jag bara sabbat ännu en sak och det känns inte alls bra, tror jag slutat tro på mig själv helt. Trodde jag även förlorat min vän men det vissade sig att jag inte har, Det är tur att jag har henne! ♥
ojoj vad jag klagar känner jag, men när mamma och jag var och handlade hittade mamma en bok som man har skrivit ner alla barns tankar om kärlek, den tycker jag var väldigt rolig. :) en tanke som jag tyckte var bra var :

" En förälskelse kan hålla i sig väldigt länge, Det beror ju på hur lång tid det tar innan man vågar fråga chans."

"Kär kan man vara livet ut, det gäller bara att hitta någon att bli det i om och om igen."

Imorgon ska vi /jag shoppa, tror inte mamma är lika mycket med på det som jag är , men men ;)
jag ska iallafall köpa smink örhängen o en bh! får se hur snäll mamma blir oxå ;) !
Nu funderar jag på att byta om till mjukiskläder och lägga mig i min säng och kolla lite på tv, även hämta mitt godis!

hare bra ! ♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: