:)))
2011-06-13 / 21:48:45 / Allmänt

Älskling ♥



Härlig dag på Mitt sommarjobb! :)
Riktigt roligt!! :)
har fått jobb 3 veckor på dagis:) Det är också min kusin Petters dagis så fick träffa han med :)!
Kännde mig lite taskig när jag var tvungen att säga att han var tvungen att stanna på dagis när ja gick hem :( han hade vela följa med :) min Gullunge! ♥

Har också varit och hämtat min mobil igen :)!
Efter det åkte vi till Mormor och Morfar och kollade på deras nys bil! :)

Kan ju också säga at tjag saknar min Älskling ganska så jätte mycket !
Han har nämnligen åkt till Spanien! :) Härligt!♥
Men nu ska jag stänga av datorn och kolla om jag kan skicka ett litet godnatt sms till honom iallafall! ;) ♥

NattiNatti!!♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: