Jobbigt!!
2011-06-08 / 12:37:20 / Allmänt

Pappa ringde och väkte mig idag,
Så vid 11 åkte jag och han och åt lite mat på Viberga :)

Sedan tänkte jg vara duktig och åka och träna :)
Packade väskan och cyklade ner till mammas jobb för att hämta min plånbok (med träningskortet i ) som hon tydligen hade i väskan sen i går , cyklar o cyklar o det är hur varmt som helst! När jag kommer dit säger mamma ; nu kommer du nog bli lite arg på mig ,
jag ba jaha vad är det nu du:o
Då säger hon att det var visst hennes plånbok och att min är hemma. -.-
DÅ var det bara att cykla hem igen ...:)

Nu sitter jag är och ska väl hitta på nåt att göra :) !
¨skriver sen !!

1 Kommentarer
mormor Tyyne:

Jaa,jaa Sanna du har inte så lätt. Usssss så varmt det är!!!!!



SKRIVET DEN: 2011-06-08 KL: 22:04:50



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: