Ojoj.
2011-06-09 / 22:50:04 / Allmänt

Nu Ligger jag i sängen och ick lite panik över hur jag ska göra i morgon!

kom hem från Elina för ett tag sen :) vi var och köpte godis sedan hem till henne o sjunga o spela gitarr!
Har lovat henne nu att lära mig spela jag med! :o ;)

När jag kom hem sa en kompis att jag kunde sova hos honom och sedan åka med honom till älskling på lördag :o
Men först ska jag ta mig dit, åka och kolla när han springer ut och även träffa honom en stund :) !♥
Sedan måste jag hem och packa och fixa i ordning för det hinner jag ju inte nu ! :o
Och när jag gjort det måste jag ta mig tillbaka till Jimmie för att sova där med honom Ronja och Johanna :o
Lite krångligt (a) men de fixar sig väl ;)

Just nu vill jag bara träffa Älskling!! :) ♥♥

Men nu ska jag sova ör jag ska upp tidigt i morgon !
Ha Det Bra! ♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: