skoskav...
2011-06-18 / 17:59:15 / Allmänt

Idag har bara varit en lat dag:o
har inte gjort någonting!
Jo vi har varit ute vid husvagnen och fixat lite , annars bara gungat och gjort inget. Kom hem för en stund sen och

Jag funderade på att åka och träna idag med. Men sedan kom jag på att hela min häl är som en stor blåsa efter att jag var och tränade igår... skoskav av skor man haft hur länge som hest? inte bra...

Imorgon ska vi  nog åka till norrköping, för både pappa och jag behöver nya skor! någon som vet om äkta converse är bättre kvalité på än andra ? (: Funderar på att köpa ett par!

Men just nu så ligger jag i soffan och gör ingenting som vanligt! :(:)
Ska nog gå och kolla om maten är klar snart ! :)

Ha de bra! ♥

1 Kommentarer
Smsa Låna:

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)



SKRIVET DEN: 2011-07-19 KL: 07:24:15 URL: http://smsalåna.nu



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: