PLUGG!!
2011-05-02 / 13:33:01 / Allmänt

Har alla haft en trevlig valborg?! :)
Det har jag iallafall!
På fredagen var jag i stan med min pojkvän och 2 kompisar, sedan följde han med mig hem:)
På lördagen kom Elina och Marcus :) På kvällen drog vi på fest ! lyckad o mindre lyckad på samma gång! :)
Men kul hade vi ! :) Sedan sov alla hos mig och söndagen var bara en slapp dag :) var så trött!

Nu har jag iallafall varit i skolan och haft hotell lektion :) fick också reda på att ja kommer på MVG om jag jobbar på med de sista nu och gör den sista uppgiften bra (a) !! SUPER glad blev jag!! :)
Mindre glad blev jag när jag satt och skrev upp alla prov och uppgifter som ska vara inne den här veckan!
1 NP, och 2 andra prov, + 3 uppgifter :( .. aja bara plugga då!


Just dä! ;)
Är ledig i morgon! , så Elina och jag tänkte ta oss en sväng ner till centrum o äta till sammans ! :) Nice!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: